Powitanie.


Witam wszystkich czytelników, zarówno tych stałych, jak i okazjonalnych, zainteresowanych urodą północnych regionów Włoch. Znajdziecie tu kontynuację mojego bloga pod tym samym tytułem http://sukienkawkropki.blox.pl/html. Dla zachowania ciągłości, postanowiłam przenieść w to miejsce część moich starych postów, uaktualnionych i poprawionych. Mile są widziane komentarze, jak również pytania osób, które wybierają się w opisywane przeze mnie strony.
Na wszystkie z przyjemnością odpowiem!

wtorek, 15 września 2015

Post na urodziny Julii N.

Istnieć bez zastrzeżeń nie umiemy ani być.
Poranki należą do kormoranów,
nie wron takich zagubionych.

Ilu osobom zginąć było dane,
bym ja trwała tutaj?
Ile serc musiało pęknąć na wskroś,
że nie czuję winy?
Ile wspomnień zaciska skronie,
bez skrupułów w pięści dłonie?

Tylko wnętrze boli -
pamięta ile kosztowały chwile oswojenia.





Dziś są urodziny Julii, młodej osoby która jest mi bardzo bliska, a ten post jest moim urodzinowym prezentem a zarazem reklamą jej bloga, na którym Jula zamieszcza swoje piękne i bardzo dojrzałe wiersze. Jestem z niej dumna i chciałabym zachęcić wszystkich którzy kochają poezję do odwiedzin u Julii

http://teoriapraktyki.blogspot.com/

gdyż można tam znaleźć wiele prawdziwych uczuć i mądrych obserwacji. Julia jest wspaniałą dziewczyną, poetką, harcerką, a do tego robi ciekawe zdjęcia i świetnie sobie radzi w kuchni. Jak na osobę która w tym roku skończyła gimnazjum jest to sporo talentów świetnie rokujących na przyszłość, więc myślę że czytelnicy "Sukienki" przyłączą się do moich życzeń urodzinowych dla Julii.

Julciu, wszystkiego najlepszego, wiele radosnych chwil i pięknych, pogodnych wierszy.

                                                                                                                                     Babcia Ela

3 komentarze:

  1. Najlepsze życzenia!!! :) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spóźniona, bo ciągle od sierpnia mam gości i nie nadążam, ale jestem i przyłączam się do życzeń: wszystkiego co w życiu najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki w imieniu Julki, niech te życzenia się spełnią!

      Usuń