Powitanie.


Witam wszystkich czytelników, zarówno tych stałych, jak i okazjonalnych, zainteresowanych urodą północnych regionów Włoch. Znajdziecie tu kontynuację mojego bloga pod tym samym tytułem http://sukienkawkropki.blox.pl/html. Dla zachowania ciągłości, postanowiłam przenieść w to miejsce część moich starych postów, uaktualnionych i poprawionych. Mile są widziane komentarze, jak również pytania osób, które wybierają się w opisywane przeze mnie strony.
Na wszystkie z przyjemnością odpowiem!

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Odkrycie!

Mimo iż na moim blogu nie prowadzę działalności reklamowej, tym razem zrobię odstępstwo, które (mam nadzieję) może przynieść wielu osobom sporo radości. Szukając prognozy pogody, zupełnie przypadkiem trafiłam na bardzo interesujący album . Jego autorem jest młody Bułgar, Evgeni Dinev. Ma on też  swego bloga fotograficznego i galerię. Jeśli ktoś lubi piękne zdjęcia i fantastyczne pejzaże, polecam z całego serca!
http://evgenidinevphotography.com/ to link do jego bloga i dwa linki do galerii, gdzie klikając w "okładki" można zobaczyć jeszcze całe mnóstwo po prostu niesamowitych zdjęć zarówno z Bułgarii jak i innych krajów.
http://evgenidinevphotography.com/gallery/
 http://evgenidinev.photoshelter.com/
Pozdrawiam i miłego oglądania!

11 komentarzy:

  1. Wydawało mi się, że widziałam wiele pięknych zdjęc na blogach, ale te są super-czadowe. Pełen profesjonalizm. Aż miło popatrzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, cieszy mnie że mogłam się tym podzielić! Widać że chłopak wie, co robi i ma talent!

      Usuń
  2. Piękne ale trohcę nienaturalne. Ladniejsze są Wkraj'a w Paryżu, zobacz. Alina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia Wkraj'a i rzeczywiscie są jak zwykle bardzo piękne. Te natomiast wydają mi się zupełnie inne, zapewne są też umiejętnie "obrobione" dla uzyskania odpowiedniego efektu, co nie umniejsza ich wartości. A miejsca, zwłaszcza góry i morze w zimie moim zdaniem są niesamowite!

      Usuń
  3. Dla mnie niezwykłe! Z duszą artysty! BBM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, jak sądzę ten młody człowiek ma też niezłe przygotowanie teoretyczne do tej pracy.

      Usuń
  4. Prześliczne! Dzięki.
    I to żadna reklama, tylko rekomendacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisałem sobie... Rzeczywiście zdjęcia robią duże wrażenie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja zapisuje sobie, faktycznie odkrylas swietne miejsce i fantastyczne wprost bajeczne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie powiem... jest na co popatrzeć...

    OdpowiedzUsuń